מצבות בראשון לציון

מערכת שורש  ג כסליו, תשפא  11/19/2020

קצת מידע על נושא חשוב ונסתר מעט- בנייתמצבות
.......................

מצבות בראשון לציון

צריכים מצבה בראשון לציון כן אנו יצרני מצבות מראשון לציון זה יותר מ 65 שנה ואנו משתתפים בצערכם. לבחור מצבה זה לא עניין פשוט , לא מבחינה כספית ישנם מצבות זולות ופשוטות כמו אבן חברון וישנם מצבות יקרות יותר מגרניט שחור או סרדו ,כמובן גם אבנים טבעיות וזכוכית ועוד . בסופו של דבר האם אתם רוצים להנציח את המקום האחרון והיחיד שנשאר לכם מיקירכם . המצבה מסמלת את פטירתו של האדם הקרוב והיקר לכם, וכמובן את הרצון לכבד את האדם שנפטר ולהוקיר את זכרו על ידי מצבה מכובדת ואיכותית. היום ניתן למצוא לא מעט בוני מצבות שיתנו לכם מחיר מהשרוול וכאשר תגיעו למקום תיווכחו כי המצבה הותקנה לא נכון או שיש סדקים באבן או שריטה אבל הכסף לספק שולם ואתם לא רוצים עכשיו לרוץ אחרי האדם הזה לא נדבר רק על עוגמת הנפש אלא גם על הזמן וההוצאות הכספיות הכרוכות בכך .לכן חשוב מאוד לבחור באדם אשר בונה וכמובן גם מתקין את המצבה מתוך כבוד לנפטר ולמשפחה ואנו מצבות כדר עם מוניטין של יותר מ 65 שנה יכולים להעיג על כך עשרות אלפי לקוחות שלנו . אנו נעזור למשפחה לדייק בבחירת המצבה העונה על רצונם על סוג האבן וכמובן נדאג גם להתקנה וההרכבה הטובה ביותר בצורה הטובה ביותר.

סוגי אבנים למצבות

מצבה מכובדת ומרשימה כמובן צריכה גם להיות מסוג אבן מכובד , כידוע בחירת המצבה ייצור המצבה והרכבת המצבה חייב להיות בסיום 30 ימי האבל , אז עולים לבית הקברות שוב לגילוי מצבה . ולכן עליכם להזדרז אחרי השבעה להגיע למצבות כדר או להיכנס לאתר האינטרנט לבחון איזה סוג ,גודל, צבע ועוד לבחון את התקציב ולהזמין את המצבה. חובה לדעת כי גם זמן ייצור המצבה וגם זמן התקנה והרכבה צריכים להילקח בחשבון .

לצורך יצור המצבה, הדבר הראשון שעליכם לעשות הוא לבחור באבן המתאימה ליצירת המצבה, כאשר כיום קיימות מספר אופציות לאבנים שמהן תהיה עשויה מצבה שיש, אבן חברון , גרניט , אבן טבעית ועוד שילובים רבים אחרים . כמובן יש גם עיצובים ויש גם צבעים שונים מלבן , שחור , אפור ,אדום ועוד וכמובן גם שילובים רבים . מבצעים למגוון רחב של מצבות אנו מציעים כל השנה , אז כדאי להגיע למפעל להתרשמות .

מה בדרך כלל כותבים על אבן המצבה ואיזה סוג אותיות נחושת הדפסה ועוד ...

לאחר בחירת סוג האבן שבחרתם עבור המצבה, צריך לבחור מה לכתוב על המצבה באיזה פונט ,באיזה צבע ואיזה סוג של אותיות , יש המוסיפים גם בתי נר מהודרים שיהיו על המצבה. זהו שלב שלא מעט אנשים קצת לא מצליחים להגיע להחלטה חשוב להם מאוד לכתוב על המצבה את הדברים שיאפיינו ביותר את הנפטר, בכדי לשמר את זכרו. על המצבה כותבים בדרך כלל שם הנפטר, תאריך הלידה שלו ותאריך הפטירה. יש המוסיפים גם כל מיני משפטים או ציטוטים מליבם או חרוז או שיר או פסוק מהתורה. זה לא קל תמיד לבחור מה לכתוב על הנפטר וכיצד לתמצת בכמה משפטים את חייו של הנפטר ולכן, כדאי להתייעץ עם חבר או מכר קרוב שיכול לסייע לכם. או להגיע ולקבל ייעוץ חינם אצלנו במפעל בכל זאת אנו מנוסים בזאת .

איזה דגשים לשים לב על המצבה

אנו ממליצים גם להתבונן בבית קברות על מצבות אחרות ואולי לצלם ולקחת משם רעיונות אולי תחליטו על מצבה כפולה או מצבה משפחתית , אולי מצבה בקומות מה שקרוי מצבות סנהדרין . תוכלו לראות מגוון רחב של מצבות מעוצבות. בזמן האחרון קיימת מגמה ולא מעט לקוחות שלנו בוחרים במצבות מעוצבות ודקורטיביות עבור היקרים להם. או מצבה כפולה תוך כדי ראייה לעתיד .מצבה כפולה בונים כבר עם אחד מבני הזוג נפטר והשי ייבדל לחיים ארוכים מעונין כאשר יגיע יומו להיטמן עם בן הזוג שלו . במקרה כזה חייבים לקחת בעל מקצוע מנוסה ומקצועי שיוגע לבנות מצבות כאלה חיבורם ועיצוב מצבות כאלה והצעה שלנו לא להתפשר על מקצועיות וניסיון רב שנים ולכן אין להתפשר עליה. לכן מצד אחד עליכם לבחור בעל מקצוע אמין ומקצועי ועם ידע בעיצוב מצבות . כמובן לדאוג שהוא בעל רישיון מחברת קדישא להיכנס ולעבוד בבית הקברות חשוב מאוד .

אנו רוצים גם לציין כי מצבות כדר הם גם ספקים מורשים של מצבות לחללי צה"ל חיל האוויר ומשרד הביטחון . יש לנו גם הידע איך לפעול מול הסיוע הכספי של ביטוח לאומי למצבה .

אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה טל 079/6202252 רחוב ירושלים 37 ראשון לציון .

אספקה והרכבה של מצבות בכל הארץ